Härnösand

Idag far jag och Tuva till Härnösand för att hälsa på min pappa och Mona och självklart Tuvas gudmor Maria :)
Vi kommer tillbaka på söndag så ni behöver inte oroa er för att bli utan mig en längre tid.
Jag har redan packat allting för länge sedan (kontrollfreak som jag är) och sitter nu och väntar på att mitt kaffe ska bli klart.
Innan vi far så ska vi nog hinna städa lite till också eftersom Joel ska ha några kompisar här i helgen. De har aldrig varit här förut så man vill ju att de ska få ett bra första intryck ;)
Snart ska vi tapetsera också. jag har verkligen längtat efter det. Särskilt i köket! Jag hatar tapeterna.
Så Pernilla, du får säga vilken dag som passar dig att fara runt och kolla :D

Nu ska jag ta hand om min dotter som nyss vaknade :)

PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Milla

Vi får ta det veckan som kommer =)

2010-03-10 @ 22:22:30
URL: http://nilllla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0