Det blir bättre

Nu var det länge sen jag skrev men min lilla prinsessa har varit sjuk och väldigt gnällig så det har inte varit muycket tid över till annat än att underhålla henne. Och när hon väl somnar finns det roligare saker att göra än att sitta vid datorn. som att läsa min underbara mammatidning mama som jag fick en helårs prenumeration på av min underbara Mona (lådsasmamma?) :P. Min pappas nya fru är hon iaf :)
Det har varit ganska många disskutioner om vad jag ska kalla henne på sistonde. Men under min uppväxt så har jag alltid bara kallat henne för Mona. Även om hon många gånger har varit som en mamma för mig.
Haha, underbar är hon iallafall.

Nu ska snart Joel fara iväg och jobba natten. Det är alltid ganska jobbigt. Nätterna går ganska bra nu och jag slipper ju sova ensammen men det är dagarna som kan vara ganska dryga. Vi måste vara tyst så att han kan få någon sömn iallafall och det är inte såå lätt att vara tyst med en bäbis här hemma. Vi har ingenstans vi kan fara heller. Hon är ju så liten att det är ganska besvärligt att fara på stan med henne. Och man kan ju inte gå till någon lekpark och kolla på ungar mitt i vintern. Och så har hon kommit på att det är jättekul att suga på sina vantar och hon blir jätte arg när hon inte får det. Så det är lite besvärligt. Inte nog med att vantarna blir blöta och kalla så lyckas hon alltig "bita" på dem så att de faller av.

Men hon kommer alltid att vara sötast i världen så det gör ingenting :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0