Rullar på iaf ..

Joel jobbar natten så det är bara jag och lillan hemma ikväll. Det är verkligen tråkigt. Och det blir inte bättre resten av veckan när Joel kommer att få jobba som en galning. jag tycker verkligen synd om honom. Men snart är det ledigvecka och då ska vi verkligen ta vara på den och mysa och fixa lite saker som behöver göras.

Joel chef kommer på måndag tidigt på morgonen för de skulle ha något möte och jag är verkligen nervös över det. Man vill ju göra ett bra intryck även om det inte är min arbetsplats ;)
Tuva har börjat ta på sakerna som finns på babygymmet och hon verkar tycka att den är jätterolig. Hon blir bara lite frustrerad när det inte alltid går som hon har tänkt sig det :P

Jag köpte lite kläder till gumman på tradera idag. Man kan verkligen fynda där. En body och ett par byxer till för fyra spänn!! det är ju ingenting. Och så köpte jag en liten present till min lillasyster, hoppas att hon kommer att gilla den.

Nu längtar jag mest till våren då jag och Tuva kan hitta på lite mer saker på dagarna. Hon gillar inte att ligga i vagnen när hon inte ser någonting och värst är det när det är mörkt ute.Så det kan vara lite svårt att ta sig ut på saker just nu.  Men jag kan verkligen förstå henne. Det kan inte vara roligt att ligga ner och inte se någonting när man är hur pigg och nyfiken som helst.

Nu ska vi försöka sova och hoppas på att Tuva vill det också :P

Puss och Kram! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0