Min mamma äger din!

Igår ringde min mamma mig coh sa att hon hade köpt
en present till mig, en ganska stor en och hon visste
inte riktigt om jag skulle gilla den.

Jag vart såklart jätte nyfiken som jag alltid blir och ville
veta vad det var för någonting, men hon sa att jag
fick vänta och se.

Idag så tutar en bil utanför mitt hus och efter det ringer det
på dörren, så jag öppnar dörren och där står min
mamma vid sin bil och med en bord på taket!!!
Min mamma hade altså bestämmt sig för att köpa en liten
"vardagslyxpresent"  som hon kallade den till mig.

Jag älskar min mamma!!!







Kommentarer
Postat av: Petra

Vad fint! =)

2010-01-09 @ 22:33:19
URL: http://mammatillizabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0