Härliga dagar

I förrgår så fick jag äntligen fara och klippa mig!
Det var verkligen på tiden, jag har inte klippt mig sen i maj!
Det vart lugg till och med och det har jag inte haft sedan
jag gick i mellanstadiet.

Sophie földe med mig och Joel var hemma med Tuva.
Man värdesätter verkligen de små stunderna man får komma
ifrån hemmet lite eftersom jag spenderar hela mina dagar
innomhus i princip.
Men jag klagar verkligen inte. Det är underbart
att få vara hemma med en liten mysig tjej hela
dagarna. det tar heller inte lång tid innan man
längtar hem till henne igen.

Igår så kom Pernilla, Petra och Sophie på besök.
det var jättetrevligt. Det är alltid kul att få lite vuxet sällskap ;)

Dessutom kom mamma och mina systrar på middag
så det blev fullt hus här hemma.
Tur att man har många rum nu för tiden :D

Nu ska snart mamma och Isak komma på kaffe och
jag ska väcka Tuva.
Och så längtar både jag och Tuva självklart tills
pappa kommer hem från jobbet klockan två.


Älskar mitt liv just nu!


Kommentarer
Postat av: p

Det var en trevligt dag! =)

2010-01-15 @ 17:06:22
URL: http://mammatillizabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0