Dåligt med uppdatering

Jag har verkligen inte varit bra på att uppdatera min blogg.
Men det finns så mycket annat i mitt liv som jag prioriterar just nu.
Som tid med min lilla underbara ängel :)
Julen firade vi hos min pappa.
Joel kunde tyvärr inte vara med då han jobbade natten till
och från julafton. Men han kom den 25e när han hade sovit
klart. Vi stannade där tills den 27e och då hade jag verkligen
fått hemlängtan.

På nyår så var jag och Tuva hos mamma och åt middag.
Jag skulle egentligen har varit hemma hos Pernilla, men
jag ville bara ta det lugnt, nu när Tuva fortfarande är så liten.
Men nästa år kanske Pernilla? :D

Både jag och Joel har haft feber här i veckan.
Det är inte roligast och särskilt inte när man har småbarn.
Det blir liksom ingen vila fastän man är sjuk då.
som tur är så har iallafall inte Tuva fått feber.
Och det tackar vi gudarna för!

Bilder från julafton kommer snart :)

Kommentarer
Postat av: M!!

Du glömde skriva att du varit med mig=(=(=(=(=(=(=(=(=(

2010-01-12 @ 16:56:53
Postat av: Milla

Haha nästa år ja ;)

2010-01-28 @ 19:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0