vad gjorde jag för att förtjäna det här

Igår stod jag i badrummet och borstade tänderna, som vanligt. Tänkte lite på livet och stod och filofiserade. Tuva och Joel var i sovrummet och väntade på mig.

Det är då det händer. jag känner någonting som kryper på min mage. Jag ser den, en litet svart kryp som tror att det är okej att ta en promenad på min mage. Jag hatar känslan av att en insekt kryper på kroppen! Så jag börjar vifta som en galning och får bort den till slut. Jag springer in i sovrummet och sliter av mig alla kläderna för att försökra mig om att den är borta. Joel skrattar åt mig, men det är då fan inte kul.

Så jag och Joel går in i badrummet för att undersöka vad det var som inkräktade på min mysiga kväll. Det var en jävla myra! Som har överlevt vintern.

Den simmar runt i något avlopp nu eftersom vi spolade ner den i toaletten :P

Men det kröp i hela min kropp när jag nattade Tuva. Usch!!! Jag överlevde iallafall :D

Kommentarer
Postat av: snyggmaria

man behöver inte förtjäna något för att detta ska inträffa, det är bara att gilla läget snygging!!

2010-02-25 @ 20:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0