Tjejkväll...

.. som min syster kallade våran filmkväll. Hon har nämligen blivit så stor att hon har börjat gå på tjejkvällar hemma hos hennes klasskompisar. Det är helt sjukt vad tiden går snabbt! Nyss så var hon min lilla bäbis och nu har hon blivit så stor.
Men när man tänker efter så är det nog hon som tycker att det är jag som växt mycket på kort tid och det är precis vad jag har gjort. För ett år sedan så satt jag och kollade på ett graviditetstest som visade att det var en liten skrutt som skulle kastas in i våran värld. Jag slutade självklart dricka och röka och livet fick en annan betydelse. Redan när hon låg i min mage så hade jag ett ansvar för henne. Att hon skulle må bra och att ingenting skulle hända henne.

Jag började dra mig tillbaka från omvärlden lite omedvetet. Dels för att jag blev så trött under min graviditet och kunde sova mer än tolv timmar per dygn och sen så jobbade jag på det så det fanns inte så mycket tid för annat.
Och så blir man trött av att gå runt och se ut som en val :P HAHA. uppsvällda fötter och inga skor som passar är ingen hit. Tack gode gud för telefonen iallafall och för alla som har förståelse för att livet aldrig går tillbaka till det samma när man väntar/får barn.
Och tack Pernilla  för att du visade mig en ny hobby som jag kunde pyssla med under alla mina tjocka dagar, och för att du tagit med mig ut på saker. Tack Sophie för att du är så himla fin och lagar mat åt mig. Tack Maria för att du ville bli gudmor till mitt barn. Tack mamma och pappa för att ni varit förstående och inte fått en hjärtattack av att få barnbarn så ungt! Kan man säga så? Ungt? Haha, jag säger så iallafall.

Nu sitter jag iallfall här. Ett år klokare men min finaste finaste dotter som har ett leende som kan få ett hjärta av sten att smälta. Ovillkorlig kärlek i överflöd är vad hon ska få, av både sin mor och far.


Jag höll nästan på att glömma!  Tack Joel för att du är världens bästa pappa och sambo. Jag älskar dig!





Skratta ni bara , den här bjuder jag på! :D

Kommentarer
Postat av: pernilla

haha söt du är :D

2010-02-18 @ 08:08:45
Postat av: maria

aaa, tårarna bara rinner! du är fantastisk. ni är världens bästa och vackraste familj! jag älskar dig=)

2010-02-20 @ 12:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0