Sömnlös natt

Inatt tyckte lillan att det inte att det var kul att sova.
Hon somnade och sov två timmar men sen vaknade
hon igen.
Som tur är har jag min älskade man som kan vara vaken ;)
Så jag fick sova lite iallafall.
De kom och la sig igen med mig vid fem-sex tror jag,

Inatt ska Joel jobba igen för första gången på några veckor.
Det har varit underbart att ha han hemma så länge,
men nu är det slut med det.
Hoppas att lillan vill sova inatt nu när jag är själv med henne.
det känns lite pirrigt att vara ensam med henne
men det ska nog gå bra :)

Idag ska vi fara på stan för första gången, så vi får se hur det går.
Joel ska klippa sig och jag ska köpa lite amningskläder.
Så man inte behöver visa hela härligheten varje gång man ammar ;)

Idag blir Tuva tre veckor!
Det är ändå sjukt hur fort tiden går.
Hon är så himla fin! Det känns så konstigt att veta att det är vi som
har gett liv till den lilla vackra krabaten.
Varje morgon när man vaknar och ser henne böka
på vid sidan av en så smälter lilla mammahjärtat.

Jag har aldrig varit så här lycklig!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Gullig blogg :)

2009-11-20 @ 13:57:25
URL: http://smilingface.blogg.se/
Postat av: sophie

Nej men, hon ser ju redan större ut! Jag kommer bjuda in mig själv till er så ofta jag kan fram tills hon blir tonåring. bara så ni vet :) Hoppas ni har det bra! :)

2009-11-22 @ 23:48:26
URL: http://s0phy.wordpress.com
Postat av: Elin Nystrom

Grattis Elin! Vad fin hon ar :)

2009-12-14 @ 01:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0