Helgen

Nu jobbar Joel natthelg, och det är alltid  lika drygt!
Han börjar sex på kvällen och kommer hem sex på morgonen.
Sen så sover han till klockan fyra, då blir det middag och sen far han igen.
Så man hinner inte träffas ngt alls :(
Jag behöver ju inte vara ensam hemma iallafall nu när jag har lillan :)

Det gick bra att vara ensam med Tuva inatt, fastän jag
gruvade mig lite.
Hon sov bra och var bara snäll med mamma.

När vi vaknade så åt jag frukost och sen kom min mamma förbi
och frågade om jag ville gå på en promenad och
det tackar man ju inte nej till när det är så fint väder!
Det är viktigt att fånga det lilla dagsljus som är nu på vintern.
Annars blir man ju helt trött oh deprimerad.

Ikväll fick jag besök av Sussi,Theo och Emma.
Det var väldigt trevligt :)
Man får ju inte så mkt socialt umgänge nu för tiden ;)

Nu ska jag och lillan snart gå och lägga oss, så sov gott på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0